VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK

1. Regisztráció

Minden kedves látogatónknak lehetősége van weboldalunkon regisztrálni. A vásárláshoz nem kötelező a regisztráció, vendégként is vásárolhat. Ha még nem regisztrált, akkor ezt egyszerűen és gyorsan, akár egyetlen perc alatt is elvégezheti a regisztrációs oldalon, ahol meg kell adnia személyes adatait: nevét, e-mail címét, jelszavát, születési idejét, címét és telefonszámát. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el. A regisztráció elküldésekor rendszerünk a megadott e-mail címre levelet küld, amelyben a regisztráció érvényesítéséhez szükséges információkat kap. Erre azért van szükség, hogy elkerüljük a téves, alaptalan regisztrálásokat. Az érvényesítésre 3 nap áll rendelkezésére. A regisztrációban szereplő adatokat később – bejelentkezés után – a személyes információim menüpontban – módosítani tudja. Ügyfélszolgálatunk nem jogosult semmilyen személyes adatba való módosításra, azt kizárólag a felhasználó teheti meg.

2. Kosár összeállítása

Vásárlás a kosárba történő elhelyezés után lehetséges. Ehhez válassza ki a keresett terméket! A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva rögzítheti, vásárlásainak aktuális mennyiségét a KOSÁR-ban követheti nyomon. A termékek árának ellenőrzésére, a mennyiségének módosítására illetve az esetleges kitörlésére is itt van lehetőség.

A nem kívánt termék eltávolítása a mennyiség nullára állításával vagy a „Törlés” ikon megnyomásával lehetséges.

A termékek kosárba helyezését akár belépés előtt is elvégezheti, a rendszerbe való belépés során a KOSÁR adatai megőrződnek. Belépés után is nyugodtan folytathatja a keresgélést, a kosár tartalma tetszés szerint megváltoztatható.

A Fizetés gombra kattintva indíthatja el a fizetési eljárást. A kosarat ekkor is módosíthatja az Összefoglalás gombra kattintva (a már kiválasztott termékek darabszámát is módosíthatja itt), sőt a kereső vagy a menük újbóli használatával elhagyhatja a fizetési modult, és új termékeket is a kosárba tehet, ekkor a fizetési modulhoz való visszatéréshez a Fizetés gombot kell megnyomni.

3. A vásárlási modul elemei, a vásárlás lépései

  – Személyes adatok: Kérjük, adja meg a személyes adatait

  – Cím: Kérjük, adja meg a szállítási és számlázási címet. (Ezek eltérőek is lehetnek.)

  – Szállítási mód: Kérjük válassza ki az ön számára megfelelőt.

  – Fizetési mód: A következő fizetési módok közül választhat: 

      Elektronikus banki fizetés 

Utaláshoz szükséges adatok:


Név: VLM Kereskedés Kft
Számlaszám: 12076903-01727895-00100006

      Kézpénzes fizetés szállításkor

A fizetési mód kiválasztásával jutunk el az utolsó lépéshez a Megrendelés véglegesítéséhez. Itt a megrendelés szállítási díjjal és ÁFA-val terhelt teljes végösszege látható, amely a számlán is szerepelni fog.

4. Sikeres vásárlás és megrendelés visszaigazolása

A fent említett szakaszok között oda-vissza is léphet, illetve bármikor megszakíthatja a megrendelés feladását. A véglegesítés után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mail-t küld a regisztrációkor kiválasztott e-mail címére a vételárak pontos feltűntetésével. Ha erre a pontra érkezett, akkor megrendelése eljutott a Küblerek Kft. adatbázisába. A továbbiakban munkatársunk az ön megadott e-mail címén keresztül értesíti a megrendelés aktuális státuszáról (feldolgozás, átutalás érkeztetése, kiszállítás), illetve küldi Önnek a hivatalos megrendelés visszaigazolásunkat, melyben megtalálhatja a szállítási határidőt, illetve pro forma számlánkat, melyet a „Rendeléseim” fül alatt is megtalálhat. Amennyiben nem kap visszaigazolást 2 munkanapon belül, kérem, érdeklődjön a +36305251033-as telefonszámon!

A megrendelés visszaigazolását kérjük, figyelmesen olvassa el, mert ezen jelezzük a termékek fizetendő árát, a szállítás várható időpontját, a fizetés módját és esetleges egyéb információkat.

5. Elküldött és visszaigazolt megrendelés visszavonása

Megrendelés visszavonására a kiszállítást legalább 24 órával megelőzően az info@vasalobolt.hu címre küldött e-mailben van lehetőség, a megrendelő pontos adatainak megadásával.

6. Vásárlástól való elállás joga

Az áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni.

Az elállás jogát csak visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut és csomagolását sértetlenül  juttatja vissza. Ennek megfelelő áruvisszaküldés esetén VLM Kereskedés Kft. vállalja, hogy az áru beérkezését követően 30 napon belül visszatéríti az áru ellenértékét.

7. A megrendelés teljesítése

A szállító mindent elkövet a megrendelések minél hamarabbi, illetve határidőre történő teljesítése érdekében. Ezért fenntartja a jogot arra, hogy egy többtételes megrendelést akár több részletben szállítva és számlázva teljesítsen. E kitétel alól kivételt képez az olyan termék szállítása, amely termék nyilvánvalóan csak egy másik termékkel együtt használható (pl. egy készülék és tartozéka).

Határidőn túli szállításnál, ha a vevő előzetesen nem jelezte a megrendelés visszavonását, a terméket köteles átvenni.

Minden esetben a szállító joga meghatározni a szállítási módot. Külön megállapodás hiányában a vevő nem kötelezheti a szállító megbízottját a tételes áruátadásra. Amennyiben tételes átvétel nem történik, a vevőnek csak a szállítási dokumentumon (szállítólevélen) feltüntetett doboz- vagy csomagszám átvételét kell igazolnia. A vevő kötelessége átvételkor ellenőrizni a csomagok sértetlenségét. Amennyiben a csomag nem sértetlen vagy sérülés gyanúja áll fenn, a csomagot a szállító megbízottjának jelenlétében kell felbontani és az állapotot jegyzőkönyvezni, vagy ha erre nincs mód, meg kell tagadni az átvételt. Mindkét esetben haladéktalanul értesíteni kell a szállítót.

Utólagos tételes átvételnél a szállító vállalja, hogy minőségi vagy mennyiségi eltérés esetén a feltárt hiányosságot költségmentesen korrigálja. A vevő vállalja, hogy kétséges esetben nem gátolja és együttműködik az eltérés okainak feltárását, illetve átvételkori állapotában megtartja vagy visszajuttatja a reklamált terméket. Utólagos átvételnél a szállító jóhiszeműséget feltételez a vevő részéről.